Friday, March 11, 2005

Bana Ne Yapmam Gerektiğini Söyleme!

Evet çok soğuk, farkındayım. Telefonda duyduğum sesten daha soğuk odam. Isıtıcımı açamıyorum elektrik faturası yüklü geliyor.

Sen ne zannediyorsun beni? Askeriyedeki asker değilim ben ya da yükle yolla bir hafıza değilim. Bana başka anlamlar yüklüyorsun beni severken. Farkındasın bu yaptığının. Otomatik Portakal'ı okudun veya izledin mi? Değiştirmeye çalışmak neler yaptırıyor insana bilmezsin sen. Hem değişim diye bir şey de yoktur. Ne değişmiş ki ben değişeyim? Değişmez, gelişir nesneler ama hep birileri çıkar ben yarattım, o yarattı bunu der. Yalancı bunlar, bunları dinleyenler de aptal! Gelişerek gelmiş bir canlıyı yarattığını iddia ediyorlar! Bu çocuğu biz yaptık, biz dünyaya getirdik. Kocaman yalan! Sizin spermlerinizin marifeti bu. Bir sperm başka bir yere taşındı, orda arkadaş buldu kendine eş, dediler burası dar, geliştirelim kendimizi, sonra da sizin spermlerin emeğine saygı duymadan biz yaptık dediğiniz kişi meydana geldi.

Senin yerin neresi? Cimri herif, ödünç sperm istedim, geliştirip geri verecektim halbuki. Plastik poşet oldu sonu, bunu bile benimle paylaşmadın. Sonra beni sevdiğini söylüyorsun, sevmiyorum seni ben inan bana! Plastik poşetleri de sevmiyorum. O geceden beri, ekmek taşıdığım poşeti bile deliyorum, tırnaklarımı acımasızca geçiriyorum, ekmek kırıntıları süzülüyor bir yerlere deliklerden, senin içime akıtamadığın sevgiyi ben şimdi karnımda büyütüyorum.

No comments: