Tuesday, February 22, 2005

Satır Arası

Benden satır araları - Bitmiş, bitecek aşklara dair.

Aşk için söylenen her söze kandım.

Aklımın karışmasına izin vermedi kalbim. Giden biletini kesip gider, benden bir şey götüremezdi -ki hala öyle- ya da beni sevmeyeni ben neden seveyim? Neden ağlayayım bir hiç için? Neden sevmek için bu sağlam adımlar. Neden duygularıma yenik düşemiyorum? Ben hep en aptal profilimden bakıp neden deyip duruyorum. Neden? ;)

Öğrendim.

Sevgi fedakarlık demektir. Eğer ben gurur koyuyorsam bitmiş-bitecek aşklara ve bu gurur aklımla bir olup, kalbimi kıstırıyorsa köşelere. Ben hiçbir aşkı sevmedim mi?

Biliyorum.

Sevgi "Önce o!" dedirtirdi. Artık demiyorsam, ben düşleri kırılmış biriyim. Beni boşver. Bak çevrene, kim taşıdığı krallığın farkında? Neden illa boyunduruk altına sokulmaya ve/veya girmeye çalışılıyor?

Merak ettim.

Hayatta hep sebepleri merak ettim. İki yaşında da yirmi iki yaşında da. Sebepler sonuçların çözümüydü. Hep anlatılan hikayeleri değiştirdim, onlara inadım. Kendi sonuçlarım; doğrularım olmalıydı.

- Seni seviyorum!
- Neden?
- Seni özledim!
- Neden?

Git işine yalancı. Bana gerçek aşkların birleşmesini yaşatmayacaksın ki. Niye giriyorsun sınırlarıma? Nasıl olsa sen de koca bir yalancısın. İçimde kalan o minik sevgiyi tüketmek için tutuşan biri değil misin?

Gene söylüyorum; sizin dünyanız benim basitliğimden öç alıyor.

Öğrendim.

Varlıklar, kendine güvenen varlıklardan hep korkacaklar. Bir insan bir aslan hayvanından korkup kaçacak. Dinde de, işte de, aşkta da bu hep böyleydi.
Güvenini bacak arasından sarkan konserveden alan erkek, güveni bacak arasında saklayan hatuna yaklaşırken, rol yapan Amazon kadınını ayartmaya çalışan Tarzan'dan öteye geçemeyecek. Aşkı bacak arasında sakladığı için bu hayvanlar her şeyin üstüne edecekler.

No comments: