Thursday, January 13, 2005

Sev Beni, Hadi Gel

Beni ya sevmeli ya da öldürmeli diyor şarkı ya; aynen beni de öyle. İçim fokur fokur kaynıyorken biriyle bir şeyler paylaşmak istiyorken neden o birileri hep kelek çıkıyor?

Çok mu zor beni sevmek?

Yoktur, öyle bir şey yoktur sevmek istemek lazım önce kendini, sonra beni. Bak nasıl kucak açacağım sana bir gelsen, girsen hayatıma tanımadan bilmeden beklediğim sevgili. O kadar zor olmasa gerek, heyy sittt, ben burdayım!

Yüreğim buruk birazcık bugün benim çocuk sana sesleniyorum. Nasıl da göremezsin beni, O kadar mı uzaksın bana? Ya da gelmeyeceksin de kandırıyor musun beni? İnanmam, inanmak istemem buna.

Sevmeli beni, hadi sev beni, sev.

Kendini yenilemene gerek yok, o ayakkabılarla gel muhim değil, palton eski olsun hiç önemli değil, cebinde paranda mı yok? Olsun sen gene gel. Gel bekletme beni.

Sıkıldım ben, canım acıyor, biliyorum sen bunları bilsen hemencecik geleceksin. Sen de beni arıyorsun biliyorum.

Bunları düşününce güneş içimde doğuyor.

Yağmurlar gözümde başlıyor yeri ıslatmaya

Sevmeli beni. Ezildim çok ağır bu düşünceyi taşımak,

Kucak açtım sana, hadi gel de sobele beni, sana parlamam için milenyum rengine mi boyanmam lazım, hey, hişt, nerdesin? Bu sevgiyi paylaşsana benimle cok ağır yoruldum,

Hadi yeter saklandığım gel bul beni sobele ya da elim sende kalsın,

Hadi gel, Hadi bensiz sevişme,

Yalan söylüyor annem hayal değilsin sen,

Biliyorum ben seni, geleceksin gireceksin bu odaya

Değil mi annem yalan söylüyor, geleceksin!

Hayır ağlamıyorum,

İçim biraz buruk benim,
Seni ardımda bırakamam ben biliyorsun ben bekliyorum seni,

Seni sevmem lazım. Paylaşmam lazım senle fazlamı, ağır biliyor musun? Ne olur yalan olmadığını göster bana. Kırma düşlerimin kutsal aynasını! Ne olur, kırma?


Gel, Gitme,

Sesim çınladı bugün dağlarda içimden gene seni çığırdım dağa taşa gelesin diye. Gölgem dolaştı bugün uçurumları. Atasım savurasım geldi. Ağır olanı atasım geldi. Senden benden kurtulasım geldi. Sonra durasım geldi. Her şey geldi geçti... Bir senin gelesin gelmedi,

Sıkıldım

Suya yazdığım yazıyı silemem

Annem bunu istiyor benden, sen varsın biliyorum,

Çabuk gel

Yağmurdan önce gel,

Yol senin artık, iz senin hadi gel

Beynimi akıttım sana

Nerdesin?

5 duyunun çok daha ötesinde misin?

insanlarin korktuğu anlarda mısın?

normalden saptığın yollarda mısın?

Nerdesin?

Sevmeli beni,

Kalp atışlarımı duymadağım anlardan birinde misin?

Davet etme beni delirmişliğe gelmeyeceğim çünkü oraya,

Sen beyin üretisi bir şey değilsin

Varsın, Sağsın

Gel gözlerime bak. Gel dokun bana. Korku yok!

Ben senin yokluğunun gölgesinde üşüyorum,

Sense bunu umursamıyorsun,

Bak geceler yanaklarıma değiyor,

Sen yoksun. Gel

Çay fincanının girdabında kaybediyorum kendimi, seni bulmak için, Gel

Sen öylece duruyorsun, almışsın yüreğimi eline,

Sıkıyorsun, Kan fışkırtıyorsun her yere her gece

Kan tutar beni, yapma,

Aşk tutar beni yapma gel

Hadi gel gece sen ol!

Ne olur?

Artık sussun suskunluğum

Yansımalar içinde ışık süzmesiyim ben,

Ben hep burdayım,

Ve hep burda olacağım

Sağım solum sobe,

Elim sende

Nerdesin?

Bir şeyler bekliyor seni içimde, hadi gel

Yoksa yok musun sen? Yoksa anlık çıldırışlarım mısın sen benim?

Yalan, varsın sen,

Geceyi korkularım ayakta tutuyor

Yitik düşlerim sensiz mi kalacak?

Gel,

Gün başlamadan karanlık çöktü gene üstüme,

Gel,

Sev beni, hadi

Bir yığın yabancıyla sürüklenmekten sıkıldım,

Dudaklarım sana tütsülendi,

Sana yazıldım ben. Hadi gel, Sev beni,

Tüm şehre gülümsemek istiyorum hadi gel,

Ben kendimi öldüremem hadi gel,

Bensiz sevişme hadi gel

İçim buruk bugün benim

Ne kadar küfretsem de yaşama,

Bulamasam da seni,

Umudum kaçsa da bazen benden sen gibi,

Yine de güzel bir şey yaşamak,

Ama sen gel hadi gel

Gözyaşı içinde kalmam ben,

Sun elindeki sevgiyi bana,

Al elimdeki sevgiyi benden,

Paylaş benimle seni, hadi!

Göster kendini bana
O, evet, tam o duvarın arkasından çıkıp ceeee yap bana hadi, sobe de, ya da elim sende

Paylaş kendini benimle

Hadi bensiz sevişme

Hadi gel. Sıkıldım

Sana küfrederek geçiyorum otobüs duraklarından nerdesin

Gel. Kaçma benden

Ardında bıraktığın biri olamam ben,

Gel

Bu şehir affetmez yoksa seni. Gel

Yalnızlığımın verdiği dayanılmaz acıyla kalmak istemiyorum daha fazla

Çok korkuyorum bu boşlukta,

Elimdeki aynaya bakıyorum,

Gözlerim ağlamış,

Aşk tutar beni derim sana gel

Hiçbir şey yapamıyorum sana karşı

Gel diyorum sadece

Nerdeysen, hangi taşın altındaysan, çık gel

Gel sev beni

Hiçbir şey yapamıyorum

Gözlerim ağlıyor

Kaybetmekten korktuğum sana - sahip olamadığım için

Gel! Sabah geliyor gene,

Sütçü gelecek birazdan,

Hadi sütçüyle gel,

Gel ne olur?

Sev Beni, Hadi Gel

07-10-2002 Pazartesi / 24:15

Alıntı cümleler vardır içinde ama nerden aldığımı hatırlamadığım için kaynak belirtemeyeceğim, affola.

No comments: