Saturday, October 14, 2006

Neler oluyor,

Selam dostlar,

Bakın belki gene gelirim dedim ve dayanamadım ;)
Kimisi eski kimisi yeni seçmece yaptığım yazılarımdan gönderdim size.(Tam altı tane ama devamıda gelecek)

Fabrikada çok üsüyorum ben, birde oruçluyum elbette. Kanım çekiliyor.
Çok zayıfladımmı bilmiyorum ama artık 26 beden kot giyiyorum. (Yeni aldımda pantelonumu hemde cok ucuz eger ben gecen sene o kota o parayı vermeseydim simdi bu kottan 7 tane almıştım. Çüşşş bana bazen üzüntüden alışverise salıyorum kendimi çok çabuk geçiyor gerginliğim ;) Zaten hep derim Ben gardırobumu satsam bir araba alırım kendime, Çok tiksinç bir durum. Ama bu durum son 3 yıldır bu şekilde, inşallah kendime dur diyeceğim...)

Sonraaa ben hayatımda hiç güllaç da yemedim ama yiyecem. Tabi üstündeki narları yemeyecem.

Sonraaaa "bir sevmek bin defa ölmek demekmiş" dostlar.

Kalın sağlıcakla.

8 comments:

Anonymous said...

oruca az kaldı, sabret! ben de baya kilo verdim, 38 bedene düşmüşüm ben de :) tığ gibiydim, iğne gibi oldum.. aslında ramazan normalde ytarardı bana, ama bu sene farklı oldu, neyse ki, sağlığım sıhhatim yerinde!
bu arada alışverişin manyaklığın için bi çüş! de benden.. bu, kadınların fix tepkisi sanırım.. daralınca sıkılınca, zırt diye alışverişe kaçmak.. tuhaftır, alışverişten sona rahatlıyolar :) sex gibi bişe bu alışveriş :) hahah,
ve gerçekten enteresandır ben de hayatımda ilk kez geçen hafta yedim güllaç, üstünde nar olmayanından :)))
ama benim nara özel bi gıcıklığım yoktu, sadece bizim valide koymamış üzerine nar tanelerini.. fena değildi ama, yumuşak bişey, ve tatlı :) sütün kaymağını andırıyodu belki de bu güne kadar o yüzden hiç yemedim güllacı, tabuları yıktım ama , hehe,! yedim sonunda onu! eline sağlık annecim. (bidaa yapmasan da olur ama, künefe falan yap yaw, ne biliym, baklava ac bişey yap) dimi ama? :)

neyse, şimdi bana müsade,
kendine dikkat et şeker,

adre

turuncu said...

ebda, bu tema kaymış mı biraz, ne olmuş?

turuncu said...

düzelmiş sanki..

Ebda said...

birsey yapmadımki turuncu,?
ben zaten yeni geldim,,,
Merhaba,

Ebda said...

kunefeeeee
bayılırım kunefeyeee,
yanındaada demır masrabada ayran kopuklu kopuklu kopugude kasıkla yıyeceksın,
hala gullac yemedım, ne zamanyıycem ben gullac yaaa,,,
nar ve muzdan nefret ederım ;)

xprodoksit said...

Reklamlar hakkında ister MSN'den istersen mail ile bilgi verebilirim.

bye...

Ebda said...

Bu maille bana ulasabilirsin,?
Haberlerini bekliyorum.
Teşekkürler...

xprodoksit said...

Sevdiklerinle Beraber

Mutlu ve Huzurlu

Bayramlar


Bayram sonrası mail atarım kendine iyi bak