Friday, October 27, 2006

Bayram Sonrası,

Ah bir telaştır aldı gitti beni. Bayram geldi gecti ve bu haftada bitiyor işte, dört gün evden dışarı cıkmadım, Bayramın 2. günü ekmek almak ıcın fırına gittim ve aaa dısarısı sıcakmıs dedım. Biz kutuplarda yaşıyosda ;) Misafirler geldi hizmet ettik bizde. Şimdi insanın elinden her işin gelmeside çok kötü bir durum, herşeyi bilmemek lazım ;Pppp

Sonraaa gelen mesajlara cevap vermedim evet koca kulaklı eşşek benim ;)
Hep beraber söyleyelim;
Arkadaşım eş, arkadaşım şek, arkadaşım eşşek
Ama uzun kulaklarımı son bir kez sallamıyorum hala buralardayım ve ben iflah olmam ;)

Bayramın son günü minik bir aile olup lunaparka gittik.


Evet evet tahmin ettiğiniz gibi çıldırdım. Alphan dan daha çok eğlendim.


Çok çok eğlendim. Çarpışan otolara bayılıyorum. Heleki bir çirkeflik yaptığım foto var aşağıda çüş dedim ya amma çirkefsin muti. Benden trafik tabelası olurmu aceba ;Ppppp Bana kotu araba kullanıyon demeyın tamammı cıldırıyorum,,!


Bu fotoğrafta adam diyorki kusura bakmayın buyuklerı bındıremıyoruz, ben hemen atlıyorum ordan yoko daha ortaokula gidiyor ;) İşte zehranın bu bakışları adamı ve kendini ortaokula gittiğine inandırmaya calısan bakıslar. ehauheua Ben sana dedim demi emel cocuklugunun ıntıkamını almak ıcın cagırdı senı ahahahahah




Hızlı trenede bindim. Ama cok kısa suruyor ya. Ardından donme dolaba bindik dört kız kardes ikişerli gruplar halinda ablam muti ve ben muti bir sepette diger kardesim olan mutilerse diger sepette ;Pp
Ama bu iki ufaklık kardes yukseklikten cok korkuyorlar istedilerki ablam birini yanına alsın bende birini ama biz sattık bunları heheheh ay cok komıktı. Şimdi ben yukseği cok severim keza iki kere bungee jumping yapmıs biri olarak ve ilk fırsatta yamaç paraşütü ve ucaktan paraşütle atlamayı denemek isteycek kadar severim yüksekleri yani yukardan esen rüzgarın damakta bıraktığı tadı bilirim. Bilmiyorum ya heyecanı seviyorum hayatta işte. Yani beni sıkmayan herşeyi. Neyse benden artık öğğ geldi biliyorum konuyu dağıtmadan devam edelim. Bunlar kaldı asağıda ben yukardan sarkıyorum emellll emelll iste emelle zehranın şahane bakısları hatta hapishane gülleri dedigim bir fotoda var. tırsmanın doruklarındalar.
Ay şahanelerrrrr eahuaehu ;)
Aslında birseyden korkmamak cok kotu olsa gerek. Benimkide garıp bır durum yanımda korkan birisi olsun aslan parcası kesılıyorum evelallah ;)
Sonra ne demiştim hadi eyvallah,,!

1 comment:

Anonymous said...

ben sana demedim mi o resimleri koyma diye....ama dinleyen kim.koydun ne oldu sanki.rahat ettin mi!!!sanki hiç baska resmimiz yok koyacak ama gene de çok güzel olmus.ellerine saglik.

Alphanın Annesi ;)