Tuesday, August 15, 2006

Oyun,

12,07,04 10;22 ad®enalin [b-tec]

'bu hayat hep oyun'
diyenlere söyliyceklerim;
sussam olmaz!

atıldım bir 'ada'cığa,
suçluyum, ama masum..
konuşsam hiç olmaz!

dedim 'yıkılmam böyle mevzularla'
sevgili bi yana,
ağalar beyler, eş-dost, cümle alem yanımda,
ağlasam olmaz!

gittim üç satır yazdım.
topladım içindeki bütün saçma ve anlamsız kelimeleri,
astım geçen zamana,
silsem olmaz!


kural yoktu, oynadım gene
oyuncaklar gerçek miydi bilmiyorum,
ama oynayanlar gerçekti
sonra zil çaldı,
ölme vakti geldi..
bekleyin biraz söyliycem.. yüzüstü bırakmam,
oynamam da;
sensiz olmaz!

-------

12,07,04 10;26 Ebda

Silemeyince susarmis aşık.

meneksenin moruna bulanan gözler
saklandı elindeki haritaya,

kabul görmez bir ustalıkla,
çıkarıp attı tüm giysilerini,

şimdi ört örtebilirsen.!

;)
-Ebda bir Ada-
sensiz olmaz!

-------

12,07,04 14;40 fever

aşık hep susar,
maşuk konuşur..
maşuk, aşıgına
aşık ise eger,
o vakit susuşmalar
başlar, yanyana,
dipdibe, suskun
diyaloglar başlar,
yanındayken susamalar
başlar, susarsın, susarsın,
sustukca susarsın, susuzluk
hic bitmez, maşuk'a hiç
doyulmaz..

No comments: