Tuesday, August 15, 2006

Kıskanıyorum ve Yorumsuzum

Arkadaşlar, dostlar için için kıskanıyorum şu kim olduğu belli olmayan sevdalıları. Sevgilileri için hazırlanmış o güzel teklif için harcanan onca emeği. Taktir ediyorum sizi.

Bir aralar www.zerkinteklifivar.com vardı. Görseniz çok şahane bir siteydi. Sorular souluyor ve cevap vermesi bekleniyordu Hayır diyemiyorsun hepsi Evet. Yanlız bu sitenin sahibi ve teklifin gittigi adreste arkadasımdı tanıdığım için, bildigim için çok eğlenceli bulmuştum. Bu işin sonucu olumsuz oldu gerçi ama olsun.. -içinde kalmadı-

Şimdide http://eliffevlenbenimle.blogspot.com/ bu site gözüme çarptı. Hatta site sahibinin hazırladıgı banner ler dikkatini çekti, ve siteme ekledim. Bu meçhul şahısları merak etmekteyim. Düşünsenize bunun bir akım olabilecegini eliff in yerinde olmak isterdim ;) Birsürü site de blog kardeşinde bu banner. Tasarımcıyı tebrik ediyorum. Eliff evlen onunla,!

Eliff evlen onunla...

Tabi ki hayat ve seçimler bizim elimizde. Herkez mutlu olmak ister. Bazen mutlu ettiğini düşündüğün seni en çok üzen olabilir. Mutluluk bir insan eli diyordu Al yazmalımda.
Bende öyle diyorum ki: Mutluluk sarılmak birisine...

Bu kadar düğün, evlenme teklifi arasında bakarsınız size Nisan bir yaparım dostlar. Benim sağım solum belli mi olur ;)
Bir dostun dedigi gibi "buda senin bi kaç ay sonraki halin :))
gelin olmuş gidiyoorsuuuuuun
bana vedaaa ediyorsuuuuunn
:p"
-hatırlarmı acaba bu fidel li maili-

Söylenecek çok söz yok aslında, gözlerimden gözükür her şey çünkü dilimin inkarıdır bazen bakışlarım...

Deliliğe vurdum dostlar kendimi...

Yorumsuzum...

2 comments:

Anonymous said...

yok yok,
ben o gözlerde bişey göremedim,

dilin inkar etsede kalbin reddedemez, evet, dogru ama,
,,, ama..?.. hmm,,
aması yok, anlatamıycam,
bişeyler soylemeye calisiyo gibi sanki ama ben anlayamdim galiba,,
belki de foto studyolar,nda zorla "gulumseyin!" komutu almis bi eda icinde oldugundandir? :)bilmem..

bu arada benim de boyle gelinlikle cektirdigim bi resmim var biliyo muydun? :)
genctik o zamanlar, deliydik, divaneydik,,

ad®enalin [b-tec]

Ebda said...

Evet çok şeyler söylemeye çalışıyorum doğru..
Kısa kes Esen diyorum sonra kendime ;) bu sebeple algılıyamadın sen beni. Ama sen beni bilirsin ne istegimimi de bilirsin tanırsın beni samimiyetimede guvenirsin, sen beni seversin bana dost da dersin degilmi,? İki yıl önce kafama saksı düştüğünde söylemiştin bana gelin olmuş gidiyorsun diye ;) az gülmemiştik sonra benim yaptığım hatanın ardından. Ama bu kez inan bana hata değil.
Sen beni gördüğünde göreceksin ızdırabın sonunun selamet olduğunu, gözlerimin nası ışıldadığını. (bu biraz keyfi bir prova çünkü)
Birşey daha gelinlik sana daha çok yakışmıştı ;) ince belli ve manken gibisin ya hahahaha ;)))