Thursday, July 04, 2013

sadece içimden geldigi gibi ..

Muhtemelen yada herzamanki gibi bugun birilerini incitebilirim. cunku boyleyim ben. akrep gibi pisligin adinin tekiyim ben. o kadar cok insan varki benden nefret eden ???  saymaya utaniyorum ... ;) ama bir gulme geliyor dudaklarimin arasina hani gizli sakli nin da sakli oldugu o muhurlu dudaklarima.. hani icinde nefeslerimi sakladigin o dudaklara.. adi adi guluyorum iste. benden bekleneni yapiyorum .. 
hep benden bekleneni yaptim ben zaten ..
GITMEK.! 
Ama anlatamadigim birsey var : benden de guclu  ki ben cok gucluyum ..  gittikce gitmelere doyamiyorum ben ...  uzaklastikca hani obur ucuna gittikce dunyanin yakinlari uzak uzaklari yakin ediyorum dusledikce ... yani doyamadigim seyleri yapiyorum genelde ... 
Ama bana kim vurdukca canimi acitamadigi kesin !!! bilhassa kendi canini acitiyor... ve gucume guc katiyor .. iste boyle besleniyorum ben .. ;) hah hahahah ..... 
Adi ve pislik bir olmak la beraber . hic de uslanmak bilmem ..
Bugun uslanmak istemiyorum...

"
yuzunun sicak kokusu kalsin ellerimde"


No comments: