Friday, May 24, 2013

Bal Gibi,

 

Bal Gibi - Aska Turlu Seyler - Kenan Dogulu

Kimse sen gibi dokunmadı /Öyle içten sarılmadı/ Öpüp öpüp teslim almadı/
Bu devrediş niye /Hiç mi için sızlamadı/ Ellerinle verdin ele/
Ki bu eller başka ele dokunmadı/ Bu sitem dön diye/
Gel de sen savun kolaysa kalbime/ Bu sebepsiz ayrılık nedendir ki/
Kimse sen gibi kimse ben gibi olamaz/ Biliyoruz ikimiz de bal gibi/
Gel de sen savun kolaysa kalbime/ Bu sevimsiz ayrılık nedendir ki/
Kimse sen gibi kimse ben gibi olamaz/ Biliyoruz ikimiz de bal gibi
Hala seviyoruz ikimiz de bal gibi/ Resmin göğe düşüyor/
Her yerde sen, sana ait şeyler/ Sistemimden söküp atamıyorum/
Ama üzülme yok bir şey/ Sevmezsin çok söyleneni/
Güzel başını ağrıtmak değil derdim/ İnanma dostlara iyi değilim/
Sadece bilmiş ol diye/ Gel de sen savun kolaysa kalbime/
Bu sebepsiz ayrılık nedendir ki/ Kimse sen gibi kimse ben gibi olamaz/
Biliyoruz ikimiz de bal gibi/ Gel de sen savun kolaysa kalbime/
Bu sevimsiz ayrılık nedendir ki/ Kimse sen gibi kimse ben gibi olamaz/
Biliyoruz ikimiz de bal gibi/ Hala seviyoruz ikimiz de bal gibi.../

No comments: