Wednesday, March 05, 2008

Köpek sürtündü diye eteğimi kesecek değilim...

Köpek sürtündü diye eteğimi kesecek değilim...

Kıskançlığı görmek acıtır insanı. Ben zaten çok huzsuzlanırım bu çemberim içine girersem..

Ama kıskanç ve haset insanlarda yokmu,? Hani yüzüne baktığında gülümsese bile ihanetini anladığımız insanlar yokmu,?

Şimdi kibir denen o insan bileğinden bahsedeyim.. Kibir işte bazen hoşumuza gider hepimizin aslında ama bunu dizginlemek önemli değilmidir.? Şimdi hem dizginliyemiyorsun, hemde herşeyimi kıskanıyorsun ve bütün bunları yaparken bana zarar da veremiyorsun , içinde içini yiyor söyle bana şimdi ufaklık; kim zarar görüyor,????

Bir yandan da düşününce kıskanılan bir kişi olmak yani bir insan tarafından da değil onlarca insan tarafından kıskanılan kişi olmak benide kibirli yapmalıydı değilmi,? Burnu büyük olmalıydım ve yardım etmeyi sevmezdim ama ne var biliyormusun benim mayamda yok bunun çokcası... "Ben aynaya baktığımda ki yüzü kıskanıyorum ve onunla yarış ediyorum ve hani beni kıskanan o fazlalığın algılıyamadı şey şu oluyor ben sürekli o aynadaki ifadeyi geçiyorum."

Benim derdim kendimle, yarışım da kendimle. Siz bana yetişmek için koşarken ben gözümün alamadığı yerleri hedeflemişken siz sadece benim gözümün bile o tarafta olmadığı yani ihanetinde adresi olan arkamı seyrediyorsunuz.

Ve ne kadar para kazandığım beni ilgilendirir ben tırnaklarımla geldim buraya ve gideceğim onca yere. Sizse bir düşünün bakalım ne yaptınız,? Benim kaliteye olan düşkünlüğümü sen lüks düşkünü olarak görüyorsan bir düşün sende olan on taneden bende aslında bir tane var. Veya yaşam standartlarımı kendi çemberime göre ayarladığıma dikkat et. Ben sevmem laga luga yapmayı hesap ödediğimde. Yada öncesinden planlarımda yoktur gittiğim yerlerde. Şimdi sen benim hayat bir gündür o da bu gündür felsefemi nasıl algılarsan algıla senin gibi olamıyacağım için arkamdan konuşma yeter. Nasıl iplemediğimi tartışacağına senin gibilerle yapamıyor olduğunu hatırla lütfen. Ve lütfen bana bok atmadan önce bir düşün sen nerdesin ama ben ya ben te nerdeyim. Eğer köpek sürtündü diye eteklerimi kesseydim ufaklık ben burda seni bile anlıyor olamazdım. O yüzden benim tektaşımla, kulağımdaki küpemle, bileğimdeki kelepçemle yada levis kotlarımla, twist montlarımla ve benim kilomla, benim sevgilimle ve benim evimle yarışacağına benimle yarış da meydan iş görsün. Şayet yapamazsan benle yarışmayı ee artık yeter be rahat bırak beni.

İşte bu yüzden cesareti olanları tarih hatırlamıştır hep.

*Bu yazıyı da utana sıkıla yazdım.*


Ben seversem,
sevdiğim herşeyde dahil

Ben ölürsem,
Ahh,
Ya ben ölürsem...

05,03,08 / 15;36

No comments: