Monday, March 03, 2008

ATTIM-GİTTİ,

Anlatmak istiyorum, çünkü artık daha fazlasına devam etmek istemiyorum, tahammül edemiyorum.

Kısa iki üç cümleden ibaret olacak açıklamam, anlayana yani benim gibi si ancak bunu yapar...

"Eğer birisine borç verdiysen, unut paranıda o insanıda...
Ve eğer birisine yani bu birisi herhangi birisi olsun sen yardımlarına borç bir kariyer verdiysen yani sen bu insana herhangi birşeyde öğrettiysen, unut bunuda...
Veyahut sen bu insana cidden borç bir ömür verdiysen, ubunuda unut...
Kimse verecekli olduğunu saymaz, sevmez ben bir boynuzdum geçtim misali pirelenir.. Ama bilmez ki devenin üstündeki pirede kendini bak ben ne güzel bir bok oldum sanarmış..."

Şayet birisine yardım edeceksen eğer çok geniş olmalısın attım gitti denize diyebilmek için,,

Ben mi ne yaptım ATTIM, GİTTİ...
(Benden başkası birşey beklenmezdi de zaten, bana yakışan paylaşabilmekti, ama yakışmayansa az da olsa bir teşekkür beklemekti yada teşekkürü simgeleyen davranışlar...)

Şimdi saat 11 olmuş ve sonra akşam olucak uyucaz sabah olucak kalkıcaz yatcaz kalkcaz, yatcaz kalkcaz başka günler, başka sevgiler, başka heyecanlar ve en soğukları ihanetler ve intikamlar olacak...

Ben bu kadar adem oğlu - havva kızı - bir ölümlü olaraktan hep unutup gitmeyi şeçsemde vakti geldiğinde ÖDEMİŞİMDİR -ÖDETMİŞİMDİR - ÖDEMİŞLERDİR - ÖDEYECEKLERDİRDE... Soğuk yada sıcak vakti geldiğinde ya ben yada başkaları salıvermiştir belayı kucağına. İnandım; inandığım için oldu hepsi birer birer...

Herşeyin bir bedeli vardı; Beni tanımanında bir bedeli var.

No comments: