Monday, March 10, 2008

İFŞA

*İfşa

bana yabancı olmayan birşey.

Şunu açıklamak için geldim gene. Yani azda olsa kendimi , sonuçta burası benim. Ve ben burada özgürlüğümü(aslında varlığına hiçbiryerde inanmadığım) hissedebiliyorum. Aslında bende burda kendimin göstermek ve tanıtmak istediğim kadarını ifşa etmiyormuyum,? ;)

Aşk ve ihanet hakkında yazmak istiyorum. Baharında burnuma dolmasıyla beraber çığlık çığlığa yürüyorum caddelerde.

Şu an çevremde sevdiğine ihanet eden o kadar çok insan varki. Bunların dini , dili , evli olması, bekar olması , ne olduğunun , kim ve kimler olduğunun hiç önemi yok. Geçen gün gazetede okuduğum bir haber bir aile ve çocuklarıda var bayan eşini akrabasıyla aldattığı için adamda bunu öğrenip eşini iç çamaşırıyla boğup diğer adamın hediye ettiği telefonla çok kötü şekilde cezalandırıyor eşini. Şimdi düşünüyorumda bir cep telefonuna telef olmuş bir hayat ve ortada kalmış günahsız yavrular. İşte cenneti de cehennemi de kendimiz yaratıyoruz farkındamısınız. Yani bazen ve çoğu zaman insanı sevdiklerine gelen zararla üzer. İşte bumerang gelipde bunlara zarar veriyor ya işte cehenneme düşüyorsun. Haydi kaldır kafanıda uyan artık ey insan oğlu şu hayata hak ettiği değeri ver artık...

Tutupda buraya Yalan Rüzgarı serüvenleri yazmaya gelmedim. (Ama bildiklerini yazacak olursam yalan rüzgarıyla hayat ağacını toplar hepsine Ceyar sillesi çarpar gazetelerin üçüncü sayfasına haber olacak talihli-talihsiz serüvencikler dizisi yazabilirdim.) Gerçi ben buraya Ceyar olarakda gelmedim. ;) Sevmelerden bahsetmek istedim sadece.

"Bana göre gerçek sevginin tek kanıtı, sadakattir..."

Ve herkez böyle olsun istiyorum ama değiştiremem değil mi dünyayı,?

Yani internet üzerinden başka kimlikle aldatmak, başka birini düşlemek yada birisiyle ciddi ciddi görüşmek birbirinden hiç bir farkı yok bunların.

Allahım sevdiğim adam ne kadar şanslı, ne kadar şanslı ve ne kadar şanslı...

Ama ben annemide aldatmadım, ablamıda aldatmadım yanı aldatmak kişinin cinsel hayatıyla sınırlı değil ki. Ama cezasını bulmuştur bana ihanet eden / hakkım kadar / yoksa birşey yok. Lise arkadaşım serap hayran olduğum bir kızdır çok severim hacıların hacısı öpücükler burdan sana. Lisede birbirimize hacı diye hitap ederdikde... ;) Serap derdiki Esen senin dostun olmak çok güzel ama düşmanın olmayı istemezdim. Haklıydı ben de büyüdükçe anladım bunun ne doğru olduğunu. Yaptıklarıma baktım, mahrum bıraktıklarıma baktım. Ve eğer bana yanlış yaptıysan seni silip atacak büyüklüğü göstermişimdir evet tutup gırtlağını sıkmamışımdır ama bumerang gibi acıttığın ihanet dönüp seni bulmuştur ve bulacaktırda. Çünkü; "herkez hak ettiğini acıyacaktır..."

Yaaa tamam kimseyi kimseye söyleyecek değilim ne haliniz varsa görün kimin elinin kimin cebinde olduğu da umrumda değil. Demek istediğim çeki düzen verin lan kendinize,,! İbne ve puşt oyunlarla hayatın içine ettiniz, yeterin lan....

Ve babalık sende şunu öğren benden sana iş çıkmaz bekleyipde durma beni,,! Bir insan iki kişiye aşık olamaz çünkü. Ve ben senin küçük aşkında olamam. Bunu sevgiye aç , klavye delikanlılarına klavye aşıklarına sunabilirsin.

Velhasıl binkelam ne dedik ne oldu.
Hımm ifşa; birşeyler ifşa ettim herhalde.

Haydi kalın sağlıcakla...

No comments: