Friday, September 15, 2006

Bakın neler öğrendim ve yaptım...

Dostlar nasılsınız,?

Ben idarelik durumdayım. Neyse konu da bu değil zaten. Bakın ne yaptım....

http://seyreyleguzel.blogspot.com/
iste size soyledigim sitei acmıs bulunmaktayım. Yanlız kodlarından cıkan bir sorun yuzunden Fever ve Clevermaxx baya bir ugrastılar. Peki sorunu kim çözdü ben ben çözdüm. Çocukkende matamatiği çok sevmiştim gözünü sevdiğimin toplaması... ehehehahhe

Birde Fever den bir yenilik ögrendim. Diyelim Blog adresini takip ettiginiz bir arkadasın var. Hemen tıklıyorsun... Açılan sayfada Thunderbird 1.5 in tanıtımı var. Hemen indirin' e tıklıyorsun. İşte işletim sizteminizi secip programı ındırıyorsun. Sonra kurulumu yapıp programı calıstırıyorsun. Burdan RSS/RDF ve Blok kısmından kayıtları yönet diyorsun Ekle den RDF/RSS URL si kısmına http://xxxxx.blogspot.com/atom.xml sini yazıyorsunuz. Sonra ayarı kaydetmek icin dısa aktar diyorsun. Ve oluyor bitiyor... Tabi yazıları takip etmek için programda postaları indir demeyi unutmayalım ;)

Aslında Fever Outlook Express için olanını (RSS Popper) ögretmişti bana ama ben beceremedim. Bu şekilde olanını uyguladım ben. Bu ne işe yarıyor arkadasın yeni yazılar resimler ekledimi mail gibi ekrana dusuyor takip etmek kolaylasıyor. Sana hemen haber veriyor. Hadi hepinize kolay gelsin...

Madem yenilikleri söylüyoruz. Birde Google Labaratuarından haber verelim. Belki henüz haberi olmayan vardır aramızda. Ben en çok Google Suggest 'i kullanıyorum.

Kolay Gelsin Hepinize....
Ve Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileklerimle...

No comments: