Thursday, September 07, 2006

"ALPHAN' IM"

MAŞALLAH Diyerek İzliyoruz, sonra yazıyı okuyoruz...

-Feda edebileceklerimden fazlasını sunuyorum sana.
-Hoşgeldin;
-Bitti dediğimde doğurganlığım, hep bir sonraya erteledi beni yaşam. (Biliyorum sen varsın.) Tenin annenin sütü gibi kokuyor, gözlerini bile açamıyorsun. (Bana en güzel hediyeyi getirdin badem gözlerini süzdürürken çevrende.) Açabilsen gözlerini neler göreceksin kimbilir,?
-İyiki o sığınaktan alelacele çıkıpda gelmişsin. Seni koruyan etten duvarlara elimle ilk dokunduğumda sevdim seni, bağlandım sana. (Korumalıyım seni.) Büyüyeceksin. Gözlerine zarar verenler olacak, düşeceksin etlerin kanıyacak. Bazen kalbin o minik kalp atışların daha da fazla atacak aşk için. Ben geldiğimde nasıl da tekmeliyordun o duvarları nasıl kucağıma gelmek istiyordun bu da onun gibi. Seveceksin sevileceksin.
-Bu, benim sevgim katliam yaratır. Bir nefesine, yok olurum senin için.
-Biliyoruz. Seni kucağıma aldığımda ağladığımı. Yarım yamalak bakışlarını yakaladım. Beni izledin. Seni Seviyorum.
-Bir hayat ellerimin arasında dolaşacak. Güçsüzlüklerine duyarsız kalamayacağım bir hayat.
-Garip. Hiç böyle korkmadım severken.
-Alarayı sever gibi sevemem seni ;) o benimle büyüdü, sen benim dışımda. Fidel benim dışımda.Biliyoruz o geldiğinde de böyle pır pır olacak eteklerim.
-Hoşgeldin Alphan'ım Canım.

Güneşi içinde büyüten tüm peri kızlarına dokunmuş güzellik.

Hoşgeldin.
|Aydınlattın beni...|
SENİ SEVİYORUM,,,

Esen M.
Ebda bir ADA
06,06,04
13;44

No comments: