Thursday, March 23, 2006

Nasıl oldu,?

Yazarken düşünmeye başladıysam o satır yarım kalır yada anlamsız bir yerde sonlanabilir ve/veya biter. Herneyse konu tam bu değil,,

Yaşarken düşünmeye başladım,
Bitti,
Bittim,,,

Çok fazla bir beklentim yok, bu hafifliğe alışmam lazım. Senide affettim inan bana...(anladım, anlıyorum yani. Sen derken o kadar fazlaki benden farklı dusunenler işte hepiniz sen siniz.)

Sayısal lotolarla kafayı yemiycem ve/veyahut oksurdugumde eyvah verem oldum da sanmıyacam. yanı nedır bu abartı ve hastalık korkusu bende bılmıyorumki depresif oldum çıktım ayol. yani benden önemli kim varki şuracıkta.

işte bundan sonra bencilim ben...
bundan önce değil.!

** Her işin başı sağlık **


(Not: Bu resmi ubermensch çekti.(kendisini cok severim.. sevgiler&saygılar) başımdaki atı kısa-camel in atkısı saolsun centilmenlik yapıp usudugum ıcın vermıstı atkısını bana(hala aldığın çetikleri yamalı mamalı giyiyorum ve sana olan patlıcanlı börek borcumu unutmadım.. sevgi ve saygılarımla) yer uludağ. yıl 2002 belki 2001 tam anımsıyamadım.)

No comments: