Friday, March 31, 2006

Günlük,

Dün akşam Beyza'nın Kadınları nı izledik. Filmi beğendim. Dayanamayıp filmin ortasında çıkmak bile istedim. Hem ağrım vardı hemde çocuk ağlıyordu dayanamadım. Hala ağrım var. Dün araba kullanırken çokmu kastım kendimi gene bilmemki ;)
Neyseee,,,
Bugün itibariyle ben artık borçsuz biriyim. Aldığım herşey benim ve çok mutluyum. Geleceğe yaptığım yatırımları tamamladım. Dışarıdan baktığında sele serpe bir hayatım varmış gibi gözükebilir fakat ben planlamayı ve planlarıma vaktinde ulaşmayı çok seviyorum. Planlarımda evimin bütün eksiklerini hepsini tamamlamak vardı, ve çöpüne kadar tamamladım, kendime olan geleceğe olan görevimi yerine getirdim. Tabi bunları yaparken aileme olan görevlerimi ihmal etmedim, yada sevdiklerime olan sorumluluklarımdan şaşmadım.
Şu ingilizce kursu yazın biticek inşallah. Bu bitsin kışın başka bir dil öğrenmek istiyorum ve aklımda italyanca var.
Ve gelelim büyük isteklerimden birine,, Ben araba istiyorum ;) Hemde çok istiyorum. Yani tam zamanı. Hep kafamda tilkiler dolaşır ama ben hep ani kararlar veririm, yani öyle sanarlar ben onu bin kere düşünmüş planlamış ezberlemiş olurum halbuki,
Neyse şu an bütün isteğim bir araba.
Daha sonrada bir çocuk.
;)
Sıradan bir hayatın bütün basamaklarını bilmek istiyorum...

No comments: