Tuesday, October 29, 2013

90 yasindaki gencecik Cumhuriyet Bayramimiz Kutlu olsun ...

Atam,
Sen dun Cankaya Koskunde  verdigin yemekte “Yarin Cumhuriyeti ilan edecegiz” dediginde ben orda degildim. Seni hic yuzyuze gormedim. Bir kere bile tokalasmadik seninle. Ellerin de kelimelerin kadar sicak midir bilemedim. Seninle yanyana savasmis canim dedemin onurunu hep tasidim. Cunku benim dedem sana yakin silah tutmustu. Bu benim icin nasil bir onurdur... Ben senin evladinim butun TÜRK evlatlari gibi. Ben actigin yolda gosterdigin hedefe hic durmadan yureyecegime and icmis herhangi ama dunyaya bedel bir TÜRK’um. Ben/Biz Nazim Hikmet’in dizelerinde soyledigi gibi ‘Korkumuz yok!’ diye bagiran herhangi ama dunyaya bedel TÜRK’um/leriz. Ben Onuncu Yil Marsinda dedigimiz gibi ‘Tersine donse dunya yolumuzdan donmeyiz’ diyen herhangi ama dunyaya bedel TÜRK’um. Ben ve biz hani senin evlatlarin, biz hani karanligin ustune gunes gibi dogan TÜRK ler butunledik her yonden istiklal kavgasini.

Bugun 90 yasinda olan Cumhuriyetimiz kutlu olsun TÜRK ler. Kutlu olsun kardeslerim. Kutlu olsun gecmisine top atmayan genclik. Kutlu olsun canlarim. 



Bugun, basiniz dim dik gogsunuzu gere

 gere bagirin Yasasin Cumhuriyet ve ne

 mutlu bana ki TÜRK’um.

No comments: