Monday, September 16, 2013

Benim Kızım

- Gitmek sadece bir eylemdir,
Unutmak koca bir devrim.
                            Anonim

- Gözümde küçülmüş insanlarla,
Büyük hesaplarım olmaz benim..!
                              Anonim

- Mutsuz uyanmanıza sebep olan insanları asla affetmeyin...!
                                Anonim

- Gecenin şerrinden değil de,
Ìnsanın kahpesinden korkacaksın.!
                                 Anonim

- Ben gülüşüne öldüm,
O ölüşüme güldü.
Farklıydık işte...
                         Özdemir Asaf

- Gitmekle gitmiş olmazsın.
Gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır.
                          Cemal Süreya

- Canını acıtan ve verdiği değeri göremeyen herşeyi hiçliğe göndermeyi bilir benim kızım. Onu orda burda tutan bu gönderdikleridir ...
                             Ebda

No comments: