Wednesday, August 21, 2013

Gidiyorum.

Gidiyorum bu sehirden ....
Uzgunum ve yorgun ...
Gidiyor olusumu kabullendim de ona degil uzuntum yani...
Anlamadigim nasil olduda, bile bile gore gore istekli ve hevesli bir sekilde o kelimeleri soyledin? Neden yaptin bunu bana? Yapma be gulum ... yakti icimi agzin dan cikanlar. Kufrun de guzeldi ... hevesli olusunda guzeldi.. guzeldi ... guzel kalacak. Muti nin evinde sevgi ucretsiz. Kalbim buyuktur, kibrim yoktur benim. 
Gelir bir gun ... elbette gelecek o gun ve seni affedecegim .
Seni affedecegim bir gun. Kim bilir ... ben bilmem ... ama bir gun seni affedecegim...
Asla gelmeyenin olayim dualarim boyle.  Asla gelmiyecegim yerler senin cok uzak uzanamadiklarin olsun ...sana olan olsun . Dondugun yerler ters olsun sana... avuclarin bos baksin sana. Gozyaslarin bittiginde pinarlar yardimina kossun . Ve mutlu oldugunda  hemen kaybet buldugun mutluluklari .... ve yaptigin yanlisi unuttugunda alzamier ini tedavi etmis olsunlar tekrardan hatirla yanlisini...
Ama bir gun seni affedecegim ...
O gun geldiginde ...
Gelecek ....

Muti & Ebda & Esen

No comments: