Wednesday, December 21, 2005

Öylece Beklemişim Geleceksin Diye

Kimsenin farkedemediği bir karanlıkta
Burda hiç bir şey yok diye bağırıldığında
İşte tam orada
Kapkaranlık bekliyorum seni.
Gel işte.
Zamanın ölümünü seyrettim burada
Akrep yelkovanı zehirledi,
Bütün rakamlar kaçtı bir bir..
Puşt düşler sindi yüreğime,
Öleyim diye alevine atladım zehrin

Gel işte.
Hasretin ebeliğini yaptım kaç çocuğu oldu yanlızlığın saymadım
Sen gibi rakamlarda kaçtı evimden zamanlarda....
Gel işte.
Hasretde kör bende.
Ebda - E.M
21.12.05 / 18;47
-----------------------
Beklemek değil mi hayatı uzatan
yada kestirip attıran.
acılara doğru koşan,
yorulan,
duran,
yeniden hızlanan;
bekleyen değil mi,
seveni, sevgiyi, sevilmeyi...

Acı değil mi aşkı uzatan
yada bıçağı saplatan.
ayrılıklara giden,
bitiren,
geri gelen,
ayrılan,
seven değil mi;
aşkı, acıyı, hasreti...

Hayat değil mi hepsini kapsayan
yada dışarda bırakan.
her sabah uyanan,
öğlen bıkan,
akşam demlenen,
geceye acılara ayılan
kim peki?
seni seven, beni seven, onu seven
kim?

ben değilim artık.

albatRoz
24,12,05 / 08;43

*Bunu buraya eklemeseydim haksizlik ederdim, siirlerime yapilan yorumlar ve uyarlamalar her zaman daha teşvik edici olmustur. Teşekkürler.*

No comments: