Monday, December 18, 2006

Bu dünya bağında 25 yılım bitecek ;)

Merhaba merhaba merhabaaaaaa,,,,,

Dostlar,,!
Yaşadığım sağlık sorunları ve iş yoğunluğu ve psikiyatri bozukluğum;) üstünede yaşlanıyorum endişesi artık nasıl gecicek zaman bilmiyorum. Ne biliyorumki şu hayatta öğren öğren bir yenisi çıkıyor ;)) Vesselam başlıkta belirttiğim gibi bu dünya bağında 25 yılımı bitirmiş olacağım bu haftayı tekip eden cumartesi gününde. Aykutcum artık partiyi nerde organize edersin bilmem, ben fabrikada mesaide olacağım ordan çıkıp geleceğim. Malumunuz bildiğim tek şey var o da çalışmak... ;) Sonrasında pekde endişe etmiyorum yaşımı çünkü aynaya baktığımda yüzümde oluşan çizgiler hepsi gülerek oluştu biliyorum, tamam çokda ağladım ama bunu ne gördünüz nede duydunuz o yüzden inkar edebilirim ;) Maşallah kitab gibi hatunum yaşlanmam ben,, ehuaheuaheuehue
İşte duydunuz 25 yaşım bitecek, hayırlısı olsun... Bunlar böyle çok hızlı geçiyor.
Ne öğrendim bu yaşıma kadar açıkca söylemek istiyorum;
- Ben iflah olmam,! ;)))

Hoşçakalın,,!

1 comment:

Anonymous said...

Happy birthday to youuuuuuu :P

Nice senelere....