Friday, April 21, 2006

Ortaya Karışık,

Son günlerde yaşadıklarımı anlatan bir resim aradım.
Ağlıyordum ve ben bu resmi yaşamıştım.
Bir şarkı bulup onunla anlamını yükseltmek istedim bu yaşananları ve buldum:
Sezen Aksu bir harika ama idda ediyorum ben daha güzel söylüyorum bu şarkıyı;)

GİDEMEM
Bazen Daha Fazladır Her Şey
Bi Eşikten Atlar İnsan
Yüzüne Bakmak İstemez Yaşamın
O Kadar Azalmıştır Ki Anlam

O Zaman Git Hemen Radyoyu Aç Bi Şarkı Tut
Ya Da Bi Kitap Oku Mutlaka İyi Geliyor
Ya Da Balkona Çık Bağır Bağırabildiğin Kadar
Zehir Dışarı Akmadan Yürek Yıkanmıyor

Ama Fazlada Üzülme Hayat Bitiyor Bir Gün
Öyle De Böyle De Ayrılıktan Kaçılmıyor
Hem Çok Zor Hem De Çok Kısa Bir Macera Ömür
Ömür İmtihanla Geçiyor

Ben Bu Yüzden Hiç Kimseden Gidemem Gitmem
Unutmam Acı Tatlı Ne Varsa Hazinemdir
Acının İnsana Kattığı Değeri Bilirim Küsemem
Acıdan Geçmeyen Şarkılar Biraz Eksiktir

Bi Şiirden, Bi Sözden
Bi Melodiden, Bi Filmden
Geçirip Güzelleştirmeden Dayanmak Zor
Yıldızların O Işıklı Fırçası Azıcık Değmeden
Bu Şahane Hüzün Tablosu Tamamlanmıyor
Söz-Müzik : Sezen Aksu

Şimdi anlıyabilirim belki olan biteni. Fever'in dediği gibi point of no return.
Yada benim dediğim gibi Stop. if not...

Sen hiç inandığından gectin mi,? Yada inandığından geçmiş insan gördün mü,?

Sen yazdıklarınla var oldun mu hiç,?
Diğer hiç lerin seninle sadece baş edileceğini düşündüğü hiç kimse oldun mu,?

Hiç okurken düşündün mü,?

Mesela Oruç Aruoba okuyamıyorum artık. Çünkü okuduğumu tekrar okuduğumu
fark ettim ve tekrar ettiğimi hala anlamadığımı.

Megoloman gözükebilirim belki, belkide fazla gerçekci. Üstüne üstlük uydurukçu
olduğunu açık seçik beyan eden bir deli.

Her ne ise ve Her nasılsa. Durumun, kişilerin önemi yok.

Esen yap bakalım ortaya karışık:

"Ruhum bu yemekten hiç yemedi."

No comments: