Monday, February 13, 2006

Hoşçakal...

Seni ararken kendimi kaybetmekten yoruldum,
Bulduğumu zannettiğimde kendimden ayrı düştüm

Bu garip bir veda olacak
Çünkü aslında hep içimdesin
Ne kadar uzağa gitsem de
Gittiğim her yerde benimlesin

Söylenecek söz yok,

Gidiyorum ben. . .

Hoşçakal
Hoşçakal
Hoşçakal
Hoşçakal

Ben bir kısrak gibi gelmişim dünyaya,
Şahlanıp koşmak içimde var

Hoşçakal. . .

Biraz su biraz yeşillik her yer benim evimdir
Taşırım dünyayı sırtımda
Her dil benim dilimdir
Ama söylenecek söz yok,

Gidiyorum ben. . .

Hoşçakal
Hoşçakal
Hoşçakal
Hoşçakal

Ben bir kısrak gibi gelmişim dünyaya
Şahlanıp gitmek içimde var

Hoşçakal. . . .

Can Kiriklari 2005 - Şebnem Ferah

1 comment:

Ebda said...

Ben bir kısrak gibi gelmişim dünyaya,,,
Şahlanıp gitmek içimde var...

HOŞÇAKAL....

Fevkalade,
Gitmeyi hep sevdim.