Tuesday, November 28, 2006

Hareket Vakti

İs karası gibiyim o temiz ellerinde
Dil yarası gibiyim o masum sözlerinde
Kal deme hiç bunu benden isteme
Sus bu gece bana aşktan sakın hiç bahsetme
Dur bu gece bana dokunma beni delirtme
Sana boşuna umut vermek istemem
Çağıran bir şeyler var hep beni uzak şehirlerde
Bana ait bir şeyler var o sert gülüşlerde
Sen yine olduğun gibi kal
Benim için sakın değişme
Giderim bugün ha yarın
Hareket vakti gelince
Sen yine olduğun gibi kal
Misafirim bu şehirde
Bir el sallarsın yeter
Hareket vakti gelince
Mum gibiyim senin ışıl ışıl o gözlerinde
Kum gibiyim uçsuz bucaksız o çöllerinde
Kış gibiyim yakan yaz güneşinde
Süs gibiyim kadehteki o ruj izlerinde
Dil gibiyim yanağındaki o benimde
Kal deme hiç bunu benden isteme

HAREKET VAKTİ

- Önce Umay Umay dan dinledim ardından da Emre Aydın. İkiside harika, yudum yudum-

No comments: