Friday, June 02, 2006

Alphan Büyüyor, ;)


Az kaldı dünya güzelim 1 sene daha büyüyecek... Artık bir kol saati var ve saat genelde üç, bes olarak degişiyor ;) Ve cok yakısan bir gözlüğü. Aman Allahım bir çocuk böylemi sevimli olur.. Gerçi bütün çocuklar hep sevimli. Bu çocuklar büyüdükleri zaman sevimsiz olabiliyorlar sadece ;))) Neyse Alphan dün beni ziyarete geldi. Masama oturdu bende hemen yeni bicik telefonum HelloMoto v3i ;Pp ile fotoladim onu.. Pazartesi gününü iple çekiyorum. Mali durumumu ayarlayabilirsem Havuç genç odasındaki turuncu tavşanlı koltuğu alıcam ona. Onunla aramızdaki iletişim garip. Benimle züpper eğleniyor. Zaten bende hayatta en çok bunu yapıyorum. Ya çocuk ateşler içinde yansa bile beni görünce hastalık felam unutuyor. Tabi bende ona o şekilde bağlıyım.. Bana Esen demesini istiyorum ama henuz dili donemedi ismime ;) Teyze değilim daha o yuzden Esen. Mesela Alara olduğunda da oda Esen desin isterim. Daha bir cıvık ;) Mesela benim uykudan uyanamama problemim var. Ama Alphan geldi de, yada Alphan ağlasın, ne bileyim oda Alphan koksun nasil uyanıyorum görmen lazım ;)) Buda bir AŞK işte. ;)
İşte ALPHAN...
ALPHAN BENİ DİSKO YA GÖTÜR,,,! I LOVE YOU ALPHAN,, I LOVE YOU ALPHANNNNN,,,!

No comments: